Kiknek ajánljuk a 101 előfizetést?
Előfizetési rendszerünket a legtudatosabb vásárlóinknak hoztuk létre. Azok számára, akiknél a kényelem és az egészség kéz a kézben jár.
Töltsd hasznosabban a havi vitaminod beszerzésére szánt időt. Felejtsd el a patikákat és drogériákat, és azt sem kell többé észben tartanod, hogy mikor kell újra megvásárolni a vitaminadagodat.
Használd előfizetéses szolgáltatásunkat és levesszük a terhet a válladról, rendszerünk megoldja helyetted a vásárlást!
MIÉRT ÉRDEMES ELŐFIZETNI?
Maximális kényelem
Sorban állás és várakozás nélkül juthatsz hozzá étrend-kiegészítőidhez.
Ingyenes kiszállítás
A szolgáltatást igénybevevők számára ingyenes postaköltséggel küldjük csomagjaikat.
Kiszámítható vitaminfogyasztás
Kedvenc készítményeidet minden hónapban ugyanakkor veheted kézhez, ráadásul készítményeink rendszeresített fogyasztása hosszútávú egészségügyi megtérüléssel is jár!
Bármikor lemondható
Amennyiben szolgáltatásunkat szüneteltetnéd, azt bármikor, díjmentesen megteheted!
Hogyan működik az előfizetés?
A rendszer működése pofon egyszerű. A webshopunkon kiválasztod azon termékünket, amiből rendszeresen szeretnél fogyasztani. A vásárlási folyamat során az egyszeri megrendelés helyett kattints az előfizetés opcióra, és kész is vagy!
A vásárlás napjától kezdve havi rendszerességgel küldjük neked ingyenes kiszállítással a saját 101-es egészségcsomagod. A legjobb az egészben a tényleges kényelmi funkció, hiszen nem jár semmiféle hosszútávú elköteleződéssel, hiszen az előfizetés bármikor lemondható.
Előfizetéssel kapcsolatos kérdések:
Az előfizetésre kizárólag Recurring Payment (Ismétlődő Fizetés) opcióval van lehetőség. Ez azt jelenti, hogy az előfizetés összege havonta, automatikusan kerül levonásra a kártyádról, egészen visszavonásig.
Igen. Előfizetés esetén nem tudsz utánvéttel fizetni, így a futárnál sem készpénzzel sem kártyával nem fizethetsz a csomagodért.
Nem. Kártyádat minden hónapban azon a napon fogjuk megterhelni, amikor előfizettél a szolgáltatásunkra.
Nem. Szolgáltatásunk havi rendszerben működik.
Egyelőre még nem. Folyamatosan dolgozunk a webshopunkon fejlesztésén, így a csomagajánlataink csak később lesznek elérhetőek. Egyelőre egy-egy adott termékre tudsz előfizetni.
Igen. A címeid kezelésére a profiloldaladon van lehetőséged.
Igen. Nincs más teendőd, mint számlázási címnek megadni a saját adataidat, szállítási címnek pedig azt, ahova a kiszállítást kéred.
Fordulj bizalommal az ügyfélszolgálatunkhoz, amit a +36 30 568 6585 telefonszámon, vagy az info@life101.hu e-mail címen érhetsz el.